درخواست خدمات پشتیبانی، مشاوره و آموزش
گاها نیاز هست که سرویسی را ایجاد کنید، به سایت ورد پرسی خود برسید و سئو خود را بهبود ببخشید ولی ممکن است دانش یا وقت کافی نداشته باشید.
تنها کاری که لازم هست در چنین شرایطی انجام دهید ارسال درخواست خدمت برای تیم هایو است.
اگر نمیدانید چگونه درخواست خدمت خود را ارسال کنید با آموزش در خواست خدمات پشتیبانی، مشاوره و آموزش همراه باشید.
نحوه ارسال درخواست خدمت
برای ارسال درخواست خدمت باید در گام اول وارد پنل کاربری خود شده و از سمت راست پنل کاربری در بخش خدمات بر روی گزینه «درخواست خدمت» کلیک کنید.
در صفحه باز شده باید نوع خدمت خود را مشخص نمایید.
گزینههای متنوعی از قبیل درخواست SysAdmin، DevOps، پشتیبانی WordPress، مشاوره SEO، مشاوره افزایش فروش و مشاوره راه اندازی و معماری سرور وجود دارد.
بنا بر نیاز خود میتوانید نوع خدمت را مشخص کرده و بر روی دکمه انتخاب کلیک نمایید.
پس از انتخاب خدمت، وارد قسمت توضیح خدمت میشوید،
در این بخش شما باید خواستهها و نیازهای خود را مطرح کنید و سپس بر روی دکمه ثبت درخواست کلیک نمایید تا در خواست شما ارسال شود.
بررسی درخواست خدمت توسط کارشناسان هایو
کارشناسان ما درخواست خدمت ارسالی شما را بررسی کرده و هزینه تخمین زده شده برای انجام درخواست، به شما ارسال خواهد شد در صورت توافق بر روی قیمت اولیه فرایند درخواست خدمت شما به سرعت شروع خواهد شد.
بررسی وضعیت خدمات درخواست شده
در سمت راست پنل کاربری در بخش خدمات میتوانید با کلیک بر روی خدمات در خواست شده،
به بررسی وضعیت خدمات در خواست شده خود بپردازید.
در صفحه باز شده اطلاعات درخواست شما وجود دارد که در ستون وضعیت میتوانید وضعیت فعلی درخواست خود را ببینید.
همچنین در ستون عملیات با کلیک بر روی دکمه مشاهده درخواست،
اطلاعات ریزتری مانند متن درخواست، تاریخ ارسال، پاسخ کارشناسان هایو و همچنین مبلغ تعیین شده برای درخواست خود را مشاهده کنید.
همچنین در صفحه خدمات درخواست شده میتوانید با کلیک بر روی دکمه درخواست خدمت جدید اقدام به ایجاد و ارسال درخواست جدید نمایید.
با این حال اگر هنوز سوالی داشتید و مسئلهای برایتان مبهم مانده بود میتوانید با ارسال تیکت به تیم پشتیبانیهایو،
سوال خود را مطرح کنید.