رفتن به محتوای اصلی

قوانین و مقررات

متن
  1. کلیه خریداران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود‬ ‫شامل کپی شناسنامه ،کپی کارت ملی و تاییدیه شماره تلفن ثابت برای اشخاص حقیقی و درخواست شخص حقوقی همراه با‬ ‫کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات، به هایو می باشند. در صورتیکه هایو، در هنگام تکمیل‬ ‫فرآیند خرید و به جهت تسهیل و تسریع امور، اقدام به دریافت و کنترل این مدارک ننماید پس از‬ ‫آن حق دریافت این مدارک همواره برای هایو محفوظ بوده و با عدم ارائه مدارک در زمان مقرر‬ ‫به هایو، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات‬ ‫مستقیما بر عهده خریدار خواهد بود.
  2. خریدار اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرسها و شماره تماس و امثالهم‬ صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پورتال کاربران می کوشد. هایو حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید.‬ هایو حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس اقدام نماید.
  3. ‬ روش ارتباطی مستند هایو با خریدار، آدرس ایمیل خریدار و پاسخ به تیکت های پورتال‬ ‫پشتیبانی که از طریق حساب کاربری وی در پورتال کاربران ثبت شده است، خواهد بود و روش ارتباطی مستند خریدار با شرکت، ثبت تیکت در پورتال پشتیبانی با دریافت شماره‬ ‫پیگیری تیکت و یا ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از شرکت خواهد بود.‬
  4. قوانین هایو تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بین المللی ناظر بر سرویسهای قابل ارائه هایو و از آنجا که این قوانین در سطح دنیا به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، هایو حق تغییرات آتی در قوانین را بر خود محفوظ می داند ونسخه قوانین بروز شده را از طریق لینک به صفحه شرایط استفاده از خدمات در وب سایت هایو در دسترس عموم خواهد بود.
  5. ارتقاﺀ سرویس میزبانی از یک سرویس به سرویس بالاتر انجام می گیرد و هزینه آن معادل تفاضل هزینه دوسرویس به نسبت روزهای باقیمانده از طول مدت سرویس می باشد که به صورت خودکار توسط پورتال کاربران محاسبه می گردد.
  6. هایو حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویسهای ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می‌دهد هایو موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات ، از طریق وب سایت هایو، پورتال کاربران یا پورتال پشتیبانی و یا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید.
  7. حداکثر زمان تحویل برای سرویسهای هایو که با عنایت به شرایط عمومی کشور و با فرض بدترین حالات ممکن است به شرح ذیل است :
    • - سرویس میزبانی آنی
    • در صورت وجود هرگونه مغایرت سرویس ارائه شده به خریدار با مشخصات سرویس، خریدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ فاکتور به هایو اعلام نموده و هایو موظف است مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد در غیر اینصورت مسئولیت هایو صرفا محدود به اصلاح سرویس پس از تاریخ اعلام خریدار و فقط تا پایان زمان سرویس در فاکتور می باشد و زمان سرویس دهی افزایشی نخواهد یافت.
  8. هایو مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها (application ها) ویا برنامه های مورد استفاده خریدار مانند پورتال‌ها، سیستم های وبلاگ و مدیریت محتوا و امثال آنها، ندارد.
  9. هایو موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده ها و نرم افزارهای موجود در سرویس خریدار می باشد و همچنین آنرا در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد. لیستی از فعالیتهای غیرمجاز در زیر آمده است، این لیست تنها بصورت نمونه بوده و فعالیتهای غیرمجاز، محدود به این لیست نخواهد بود :
    • - استفاده از نرم افزارهای بدون رعایت حقوق معنوی موسوم به CopyRight ایران و بین المللی.
    • - نصب ویا استفاده برنامه ای که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد .
    • - ارسال یا اجرای فایلهای اجرایی مانند و نه محدود به فایلهایی با پسوند exe , com , bat , vbs و امثالهم و در صورت وجود این فایلها بدون اخطار از فضای خریدار حذف می شود و با خریدار بر طبق قانون برخورد می گردد.
    • - خریدار مجاز به استفاده از کدهای مخرب مانند انواع ویروسها و یا سورس هایی که موجب آلودگی یا پایین آمدن امنیت سرور گردد نمی باشد.
    • - استفاده از برنامه های ضعیف نگارشی که موجب نفوذ به سرویس و سایر سرویسهای دیگر هایو و سایر خریداران گردد.
    • - وجود فایلهای حاوی ویروس عمدا و یا سهوا در فضای سرویس مورد خریداری.
    • - ارسال هرزنامه (Spam ) عمدا ویا سهوا (ملاک، گزارش Spamcop یا سایتهای مشابه ، دیتاسنتر محل قرارگیری سرور و یا بررسی تیم فنی هایو می باشد) حتی اگر از سرویس میل سرویس دهنده ثالثی استفاده شده باشد.
    • - ارسال ایمیل بصورت گروهی و تعداد بالا (حداکثر ۱۰۰۰ ایمیل در روز و ۲۰ ایمیل در ۱۰ دقیقه مجاز می باشد به شرط آنکه کلیه گیرندگان ایمیلها، خودشان درخواست دریافت ایمیل از خریدار را داشته (OPTIN) و آدرس و توضیح نحوه لغو عضویت به زبان انگلیسی در متن ایمیل وجود داشته باشد(Unsubscribe link)).
    • - گزارش فنی هایو و یا IDC که سرور میزبانی در آن می باشد نسبت به انجام اعمال مغایر قانون هایو.
    • - عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران (خریدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد این قانون میباشد)
    • - انجام فعالیتهایی که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات هایو به خریدار و یا سایر خریداران گردد.
    • - استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ در سیستمهای اشخاص ثالث.
    • - عدم رعایت محدوده استفاده از منابع تخصیص یافته در هر سرویس.
  10. هایو در تعرفه ی خود و یا در سایت این موارد را مشخص نموده و محدوده استفاده از منابع سرویسهای هایو برای عموم سرویسها در تعرفه درج شده است . لیکن موارد زیر نیز باید در نظر باشند :
    • - حداکثر CPU در میزبانی اشتراکی ۱٪ در بازه زمانی ۱ دقیقه
    • - حداکثر Bandwidth لحظه ای در میزبانی اشتراکی ۲ مگابیت در ثانیه
  11. خریدار موظف است که کلیه قوانین هایو و جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. درصورت عدم رعایت، هایو حق قطع سرویس به صورت موقت یا دائم و پیگرد قانونی و دریافت خسارت از خریدار را دارد و خریدار موظف به جبران کلیه خسارات وهزینه وارده بر هایو می باشد همچنین هیچ وجهی بابت فسخ سرویس و یا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.
  12. هایونیمی از مدت قرارداد جاری شرکت را به عنوان زمان گارانتی برگشت پول بدون شرط و تنها برای سرویس میزبانی وب (اشتراکی) قرار داده است. از این‌رو پس از این زمان، گارانتی به سرویس خریدار تعلق نمی‌گیرد.
  13. ارائه خدمات پشتیبانی در هایو بر مبنای پورتال مشتریان و به صورت ۱۵ ساعته و ۷ روز هفته می‌باشد. ضمناً به درخواست‌هایی که از طریق تلفن اعلام گردد تا حد امکان رسیدگی می‌گردد.
  14. هایو تلاش خود را جهت راهنمایی خریدار در مسائل فنی می کند ولی خریدار خود مسئول است با اطلاعات فنی سرویس میزبانی وب آشنائی داشته و هایو مسئولیتی نسبت به آموزش نحوه بهره برداری صحیح از سرویس ندارد.
  15. هایو تنها در صورت بروز مشکلاتی که موجب عدم دسترسی به سروراختصاصی مشتری از راه دور می گردد مسئول پشتیبانی فنی سرور بوده و البته در صورتی که بروز مشکل به خاطر سو عملکرد خریدار باشد هزینه پشتیبانی طبق فاکتورهای IDC و سرویس “مدیریت سرور” از خریدار اخذ خواهد شد.
  16. در صورت بروز مشکل سخت افزاری که موجب عدم دسترسی به سرور شود خریدار موظف به اعلام مورد به بخش پشتیبانی هایو بوده و هایو پس از اطلاع موظف به تعویض سخت افزار معیوب طی ۷روز کاری و به صورت رایگان می باشد.
  17. توافقات خاص تنها به صورت کتبی و با مهر و امضاﺀ مجاز هایو معتبر خواهد بود و توافقات با پرسنل به صورت کتبی یا شفاهی و یا به هر شکل دیگر از درجه اعتبار ساقط است .
  18. به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها، فایلها، بانکهای اطلاعاتی و ایمیلها با خود خریداران بوده و همه خریداران می بایست پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای هایو نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود و هایو در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
  19. نحوه پرداخت در پورتال کاربران درج شده است. به طور عمومی خریدار موظف است مدارک پرداخت خود را تا پایان مدت سرویس نگهداری نماید.
  20. به دلیل محدودیت های نگهداری داده های حسابداری، فیش بانکی و یا حواله ای که برای افزایش اعتبار و یا پرداخت یک صورت حساب، تنها تا ۶ ماه پس از واریز قابلیت استفاده را خواهد داشت.
  21. هایو هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد اضطراری مانند و نه محدود به بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی هایو تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می نماید. بروز هر یک از موارد اضطراری موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد. تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد اضطراری خواهد بود.
  22. با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت هایو یا پورتال مشتریان خریدار قوانین هایو را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
  23. سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سرویس‌ها حداکثر معادل نیمی از هزینه پرداختی آن سرویس برای قرارداد جاری همان سرویس خواهد بود.
  24. عدم اجرای بخشی از شرایط و قوانین هایو نسبت به خریدار یا دیگران به منزله سلب حق اجرای قوانین از هایو نمی باشد.
  25. درصورت استفاده از سرویس و عدم نیاز به سرویس جدید، امکان بازگشت نقدی وجه وجود ندارد. در این حالت می‌توانید اعتبار خود را به حساب کاربری شخص دیگری منتقل کنید.
  26. استفاده از ترافیک نامتقارن ممنون می‌باشد. در صورت مشاهده تمام مسئولیت برعهده کاربر می‌باشد.

تمام حقوق سایت متلعق است به هایو