متن حاضر دربرگیرندهی شرایطی است که شما با مشاهده یا استفاده از محتوا، ابزارها و سرویسهای هایو، در جایگاه یک کاربر عادی یا یک کاربر عضوشده، میپذیرید. این توافقنامه رابطهی میان ما یعنی عرضهکنندهی خدمات زیرساخت و شما، کاربر گرامی را شفافتر میکند و با بروز اختلاف میان ما و شما، برای داوری یا قضاوت در مراجع قانونی حل اختلاف میتواند مورد استفاده قرار گیرد.
کاربر با ثبت نام در هایو و استفاده از هر یک از خدمات ما تایید میکند که از مفاد سند «شرایط استفاده از خدمات (Terms of Service)»، مطلع شده، آنها را مورد پذیرش قرار داده و به موارد مطرح شده مستند پایبند است.
از آنجایی که ممکن است مفاد هر یک از مستندات ذکر شده در هر زمان از سوی شرکت ویرا ابر آینده جهان، مورد بازبینی و بهروزرسانی قرار گیرد، لازم است کاربر همواره به لینکهای مربوط مراجعه کند و از بهروزرسانی و تغییرات احتمالی آگاه شود. اگر چه عدم مراجعه کاربر به این سند، مانع از اجرای مفاد آن نخواهد بود و این مستندات بلافاصله پس از هر گونه تغییر، به اجرا گذاشته خواهد شد.
هر گونه مشاهده یا استفادهی شما از هر یک از اجزای وبسایت و خدمات هایو بهمعنی اطلاع، موافقیت، پذیرش و پایبندی به مفاد سند است. از این رو خواهشمندیم اگر هر یک از مفاد این مستندات برایتان قابل پذیرش نیست، به بهرهگیری از خدمات ابری یا مشاهدهی تارنمای هایو خاتمه دهید.
حقوق معنوی
ما از اسامی هایو، زیرساخت ابری هایو، هایو ابر، ویرا ابر، haio، Haio Cloud و دیگر ترکیبهای این کلمات استفاده میکنیم. مالکیت انحصاری و تمام حقوق مادی و معنوی این اسامی، ایدههای بهکارگیری شده، محصول، سرویس و محتوای منتشر شده به هر شکل در وبسایت Haio.ir و تحت هر زیردامنهی آن برای شرکت ویرا ابر آینده جهان (مسئولیت محدود) محفوظ است و استفاده و بهرهبرداری از آن به هر شکل و با هر نیتی، برای پروژهها و امور شخصی، تجاری یا عامالمنفعه، اعم از مستقیم یا غیرمستقیم، بدون مجوز کتبی از هایو ممنوع و غیرمجاز است. رابطهای گرافیکی، طراحی و تصویرسازیها، اطلاعات و دادهها، کدهای کامپیوتری، متون آموزشی و دیگر عناصر تولیدشدهی هایو از مصادیق محتوای منتشر شده هستند. به هنگام هرگونه بهرهبرداری غیرمجاز، حق هایو بر اقامهی دعاوی قانونی مرتبط و پیگیری حقوق خود از مجاری قانونی محفوظ خواهد بود.
قوانین جمهوری اسلامی ایران
شرکت ویرا ابر آینده جهان در کشور ایران ثبت شده است و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند؛ در نتیجه، انتشار و توزیع هرگونه محتوای مجرمانه از نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا محافظت از آن بهکمک خدمات هایو به هر شکلی، برخلاف قانون و ناقض شروط این توافقنامه است. ما محتوای مجرمانه را در هایو نمیپذیریم و بهمحض آگاهی یافتن از توزیع و محافظت چنین محتوایی، از این امر جلوگیری خواهیم کرد؛ در چنین حالتی وجه دریافتی از مشتری نیز برگردانده نخواهد شد.
انتشار محتوا و تصاویر غیراخلاقی و جنسی، حمایت، همکاری یا فروش مواد مخدر، تجهیزات کشتار جمعی، همکاری و حمایت از گروههای تروریستی و تجزیهطلب داخلی و خارجی یا هر فعالیت دیگری که مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد، مشمول ممنوعیت توزیع و محافظت در هایو خواهد شد.
حقوق مولف (Copyright) و سایر قوانین نافذ بینالمللی
شما با استفاده از هایو میپذیرید که قوانین ایران و عرف بینالمللی اینترنت و قوانین و عرف نافذ در هر مورد یا منطقه مشمول خدمات هایو را رعایت میکنید و هیچگونه اقدامی که به هر شکل موجب ایجاد هرگونه مسئولیت برای هایو شود، انجام نمیدهید و با وقوع این امر، تمامی مسئولیتهای قانونی مرتبط را بهعهده میگیرید.
هایو این حق را برای خود محفوظ میدارد که در هر زمان براساس درخواستها، شکایتها و گزارشهای وارده از سوی سازمانها و نهادهای نافذ اینترنت و نهادها و اشخاص ذیصلاح، نسبت به ارایهی اطلاعات استفادهکننده از IP یا زیرساخت یا توقف عرضهی خدمات به کاربر اقدام کند. در این موقعیت، وجوه پرداختی برگردانده نخواهد شد.
اطلاعات محرمانه
شما با عضویت و استفاده از محصولات هایو و با ذخیرهی دادهها یا عبور ترافیک وبسایت خود از این سامانهی ابری، اجازه میدهید شرکت ویرا ابر آینده جهان در چهارچوب سیاست حفظ حریم خصوصی خود، تمام درخواستهای ارسالی کاربران سایتتان را دریافت، بررسی و تحلیل کند، از حملات احتمالی جلوگیری بهعمل آورد و محتوای پالایش شده را به سرور(های) اصلی بفرستد. آمار و گزارشهای بهدست آمده از مجموعهی این عملیاتها در پنل کاربری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تمام اطلاعات مربوط به یک وبسایت، شامل اطلاعات تماس صاحبان آن محتوا، مشخصات و رفتار کاربران، میزان و توزیع کاربری و Certificateها نزد هایو محرمانه قلمداد میشود و بهجز در موارد الزام قانونی در اختیار هیچ شرکت یا نهاد ایرانی یا بینالمللی قرار نخواهد گرفت.
اطلاعات غيرمحرمانه
هایو اجازه دارد اطلاعات و ترافیک عبوریافته از سیستم ابری خود را پردازش کند و از آن بهشکل تحلیلی برای استفاده در راستای بهبود سرویسدهی، استقرار پاپهای جدید، توسعهی خدمات یا سایر موارد موردنیاز استفاده و به هنگام نیاز، گزارشهایی را نیز منتشر کند. این اطلاعات با در نظر گرفتن محرمانگی اطلاعات مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
توجه: حکم قضایی یا اداری، دستور یا فرمان قانونی در محدودهی سرزمینی جمهوری اسلامی ایران یا هریک از نقاطی که هایو در آن دارای پاپسایت یا سِروِر است و نیز احکام صادره از مراجع ذیصلاح بینالمللی، حسبمورد میتواند بر هریک از مقررات محرمانگی گفتهشده یا گفتهنشده اولویت داشته باشد؛ به این معنا که اجرای هریک از آنها را تعلیق یا متوقف یا لغو کند و در این موقعیت هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود و هایو هیچگونه مسئولیتی را در این زمینه برعهده نخواهد داشت.
حساب کاربری
برای ساخت حساب کاربری لازم است اطلاعات خود را مطابق اطلاعات مندرج در مدارک شناسایی رسمی خود وارد کنید. با واردکردن اطلاعات نادرست در حساب کاربری، مسئولیت آن بهعهدهی شما خواهد بود. اگر یک یا چند مورد از اطلاعات شما تغییر کرد، لازم است در سریعترین زمان آن را در حساب کاربری خود ویرایش و بهروز کنید. مسئولیت واردکردن اطلاعات بهشکل صحیح و کامل و حفاظت از گذرواژهی انتخابیتان صرفا بهعهدهی شما خواهد بود و اگر ضعف گذرواژه منجر به نفوذ به حساب کاربری شما شود، مسئولیتی متوجه هایو نیست.
تبصره: در صورتی که مشتری هنگام ثبت نام اطلاعات هویتی خود را اشتباه ثبت کند و حساب او مسدود شود و امکان برقراری ارتباط با مشتری نباشد، هایو این اجازه را دارد تا تمام سرویس های مشتری را پاک نماید.
نکته: امکان حذف حساب کاربری به دلایل قانونی و امنیتی در هایو وجود ندارد و صرفا حساب کاربری مسدود می شود.
مسئولیت محافظت از رمز عبور
هایو تلاش کرده است تا کاربران نتوانند از رمز عبور ساده استفاده کنند اما ممکن است کاربران از رمزهای عبور متداول استفاده کنند یا در حفظ و نگهداری رمز عبور خود دقت کافی را نداشته باشند. در این موقعیت با سواستفاده از آن رمز عبور ممکن است وبسایت توزیعشده و امنشده در هایو، با اختلالاتی مواجه شود یا مورد سواستفاده قرار گیرد. در این موقعیت هایو هیچگونه مسئولیتی را قبول نخواهد کرد.
هایو بهشدت تاکید میکند از رمز عبورهای پیچیده استفاده کنید و از انتشار آن بهشکل مجازی و فیزیکی بپرهیزید.
ارتباطات دیجیتال
با استفاده از خدمات هایو، شما موافقت میکنید ارتباطات دیجیتال مانند دریافت اطلاعیه، ایمیل، پیامک، اعلان، پشتیبانی بهشکل پاسخ به «تیکت» و… جایگزین روشهای سنتی ارتباطات مانند فکس، تلفن، نامه و مراجعه حضوری شود؛ در نتیجه، هرگونه مکاتبه بهروشهای دیجیتال ذکرشده از نظر قانونی معتبر خواهد بود.
عضویت خبرنامه
با ساخت حساب کاربری هایو موافقت میکنید ایمیلها و پیامکهای (SMS) اطلاعرسانی و خبرنامهی هایو برایتان ارسال شود. اگر تمایلی به دریافت این موارد ندارید، میتوانید اشتراک خود را لغو کنید، اما در این موقعیت، هایو مسئولیتی در قبال بیاطلاعی شما از پیامهایی که از این مسیرهای ارتباطی منتشر میشوند، نخواهد داشت.
نسخهی آزمایشی
آن دسته از خدمات هایو که در وضعیت «نسخهی آزمایشی» و «Beta» اعلام میشوند، در وضعیت پایدار نیستند و نباید از سوی کاربران برای تولید و عرضهی محصول نهایی و اصلیشان بهکار گرفته شوند. هایو این اختیار را دارد که هر زمان در خدمات نسخهی آزمایشی خود تغییر ایجاد کند یا اطلاعات موجود روی این دسته از خدمات را حذف کند. در مورد اخیر، بازگردانی اطلاعات ممکن نخواهد بود.
کد هدیه و تخفیفها و پرموشنها
کد هدیه، تخفیفها و تمام مبالغی که در تبلیغات و کمپینها بهعنوان هدیه به کاربران داده میشود، تنها برای همان کاربر قابل استفاده خواهد بود و فروش، واگذاری یا انتقال آن به کاربر دیگر ممکن نیست. همچنین امکان بازگشت وجه آن به مشتری و تسویه ریالی این کدها و تخفیفها وجود ندارد.
این بدان معناست که در زمان لغو خدمات و درخواست بازگرداندن وجه، مبلغ کد(های) هدیه لحاظ نمیشود.
این مبالغ به شکل تخفیف یا کد هدیه در کیفپول هایو شما قابل مشاهده است و تنها برای استفاده از خدمات ابری هایو مورد استفاده قرار میگیرد.
هر کد هدیهای که هایو صادر میکند دارای تاریخ انقضای مشخصی است و چنانچه کاربر در مدت زمان معتبر از کد هدیه استفاده نکند، کد باطل شده و دوباره صادر نخواهد شد.
دامنهی خدمات پشتیبانی فنی
کارشناسان پشتیبانی فنی هایو تنها در حوزهی زیرساخت ابری و مشکلات مرتبط با محصولات هایو به ارایه پشتیبانی میپردازند و مسئولیتی در قبال نصب، نگهداری و رفع اشکال سرویسها و نرمافزارهایی که کاربران به کمک زیرساخت هایو راهاندازی میکنند یا زیرساختها و نرمافزارهایی که به هر شکل به هایو متصل میکنند، ندارند.
امنیت نرمافزارهای شخص ثالث
هایو بهعنوان عرضهکنندهی خدمات زیرساخت، تنها مسئولیت تضمین امنیت محصولات خود را برعهده دارد و چنانچه کاربری روی زیرساخت هایو سرویسی ایجاد کند یا نرمافزاری نصب کند که منجر به ضعف امنیتی شود یا اطلاعات وی هک شده و به سرقت برود، مسئولیتی متوجه هایو نخواهد بود؛ با این حال، این حق برای هایو محفوظ است که به هنگام ایراد هرگونه زیان یا اختلال در سرویسها و خدمات قابل ارائه از سوی هایو در اثر نصب هرگونه بدافزار نسبت به جبران خسارت و پیگیری قانونی اقدام کند.
تهیه نسخهی پشتیبان
شما با استفاده از خدمات ویرا ابر آینده جهان(هایو) موظف به تهیهی نسخهی پشتیبان (Backup) از آن دسته از اطلاعاتی میشوید که روی زیرساخت ویرا ابر آینده جهان (هایو) دارید. ویرا ابر آینده جهان (هایو) مسئولیتی در قبال تهیهی نسخهی پشتیبان از اطلاعات کاربران و بازگرداندن اطلاعات از دست رفته، که بهدلیل خطای کاربران یا هر دلیل دیگری رخ داده است، ندارد.
ما بهشکل پیشفرض در نظر میگیریم که کاربران از دادههای حساس خود مرتب نسخهی پشتیبان تهیه میکنند و مسئولیت آن را بر عهده دارند؛ از این رو ویرا ابرآینده جهان (هایو) مسئولیتی در قبال دادهها و اطلاعات ازدسترفته برعهده نخواهد گرفت.
درصورت تمایل می توانید سرور بکاپ گیری خودکار هایو را با پرداخت هزینه آن فعال کرده تا تیم هایو بکآپ گیری را برای شما انجام دهد.
جبران خسارت
با پیشآمدن اختلال در بهرهبرداری شما از هر یک از خدمات هایو، جبران خسارت براساس نتیجه بررسی کارشناس فنی هایو و کارشناس فنی تیم شما و به شیوهی تخصیص اعتبار به حساب کاربری شما انجام میشود و این اعتبار قابلیت تسویهی ریالی ندارد. تخصیص اعتبار بهعنوان جبران خسارت تنها برای کاربران مشمول قرارداد SLA انجام میشود و کاربرانی که دارای حساب منفی و بدهی به شرکت باشند شامل آن نخواهند شد. برای استفاده از این امکان لازم است شما نسبت به ارسال نامهی رسمی یا ثبت «تیکت» در سامانهی پشتیبانی هایو با عنوان «درخواست خدمات اعتباری» و حاوی گزارشها و لاگهای سیستمی نشاندهندهی اختلالهای بهوجود آمده، اقدام کنید. هایو هیچگونه مسوولیتی در جبران خسارتها و زیانهای وارده یا منافع ممکنالحصولِ فوتشده فراتر از آنچه در SLA درج شده است ندارد و چیزی جز تخصیص خدمات اعتباری، تحت هیچ شرایطی برعهدهی نخواهد گرفت.
دریافت Abuse و یا بلاک شدن آیپی
در صورتی که آیپی گرفته شده توسط مشتری ابیوز (بلاک) و یا فیلتر شود سرویس فعال مرتبط با آیپی فیلتر و یا بلاک شده مشتری مسدود و تا رفع محدودیت آیپی سرویس مورد نظر مسدود خواهد ماند.
در صورت تکرار (بلاک و یا فیلتر کردن مجدد هر آیپی) حساب کاربری مشتری به صورت کامل مسدود خواهد شد و باقی مانده اعتبار مشتری نیز بلاک خواهد شد و عودت داده نمی شود.
عودت و یا درخواست بازگشت وجه پرداخت شده
درخواست عودت و یا بازگشت هرگونه مبلغ واریز شده تنها درصورتی امکان پذیر است که خدمات و سرویس ها مغایر با توضیحات وب سایت هایو به آدرس Haio.ir ارائه شود.
اعمال هرگونه محدودیت از طرف زیرساخت کشور مربوط به شرکت ویرا ابر آینده جهان (هایو) نمی باشد و هایو هیچگونه محدودیتی بر روی سرور های خود اعمال نکرده است. همچنین در صورتی که سرویسی ساخته و استفاده شود (حتی برای یکبار) دیگر امکان عودت وجه و یا کنسلی در این شرایط وجود ندارد.
در صورت وجود هرگونه مشکل در سرویس خریداری شده، مشکل موجود بایستی از طریق تیکت به واحد پشتیبانی ارجاع داده شود. در صورت بررسی و تایید مشکل در سرویس مورد نظر از طرف کارشناسان هایو، میزان مبلغ کسر شده از حساب کاربر به شارژ پنل وی برگشت داده خواهد شد.
لازم به ذکر است در صورتی با شرایط زیر امکان درخواست عودت وجه وجود دارد که هایو هیچ سرویسی را برای ارائه به کاربر نداشته باشد.
بازگشت وجه از حساب کاربری (عودت) فقط با احراز تمام شرایط زیر امکانپذیر خواهد بود:
1-حداقل مبلغ درخواستی عودت وجه 300 هزار تومان در زمان ثبت درخواست عودت می باشد.
2-حداقل باید 15 روز از واریز مبلغ وجه گذشته باشد.
3- ارسال تصویر کارت ملی و ارائهی شماره حساب (شماره شبا) واریزکنندهی وجه، که همان مالک حساب کاربری یا یکی از ادمینهای آن حساب کاربری است، الزامی است.
4- با احراز همهی شرایط بالا، برای هر حساب کاربری تنها یک بار امکان بازگشت وجه وجود دارد.
5- مبالغ هدیه و اعتبار تشویقی و سکه های هایو، غیر قابل بازگشت هستند.
6- اگر کارشناسان مالی شرکت ویرا ابر آینده جهان (هایو) تشخیص دهند که واریزی یک حساب کاربری مشکوک است یا احتمال پولشویی در آن وجود دارد، ارائه توضیحات در این باره الزامی است.
7- با احراز همهی شرایط از سمت کاربر، بازگشت وجه پس از حداقل ۴ روز کاری انجام خواهد شد.
8- تسویهی کامل کل موجودی کیف پول وابسته به غیرفعال بودن تمام سرویسهای ابری کاربر است.
9- فرم درخواست بازگشت وجه برای حسابهای حقوقی، باید از طرف شرکت به شکل رسمی مهر شود.
قیمتگذاری و تغییرات قیمت
قیمت تمامی سرویسها و محصولات ابری هایو به شیوهی Pay As You Go یا قیمت ثابت تعریف شده و مطابق آنچه در صفحه هر محصول آمده است، بهشکل ساعتی و بر اساس قیمت روز محاسبه میشود.
تغییرات قیمت محصولات هایو، پیش از اجرایی شدن، از راه سایت یا ایمیل به اطلاع کاربران میرسد و از زمان تغییر قیمت، هزینهها بر اساس قیمتگذاری جدید، برای تمام مشتریان (قدیم و جدید) محاسبه خواهد شد.
شرایط و روند قطع سرویسهای pay as you go ویرا ابر آینده جهان (هایو)
با توجه به شیوهی قیمتگذاری Pay As You Go بودن استفاده از محصولات ویرا ابر آینده جهان (هایو)، با منفی شدن کیف پول و اعتبار هایو (امتیاز)، ایمیل و پیامک یادآوری شارژ حساب برای کاربران فرستاده میشود. با تداوم منفی بودن حساب و شارژ نشدن کیف پول در زمان باقیمانده، قطعی، خاموش شدن و پاک شدن سرویس ها به شکل زیر خواهد بود:
سرویس | بلافاصله پس از صفر شدن اعتبار | پس از 3 روز | پس از 10 روز |
سرورهای ابری | خاموش شدن سرویس های کاربر | حذف از پنل کاربری و انتقال به سرویس بکاپ هایو | حذف کلی سرویس ها |
در صورت افزایش اعتبار حساب در دوره 3 روزه اول مبلغ منفی محاسبه شده در پنل از حساب کاربر کسر شده و مابقی در اعتبار وی در نظر گرفته خواهد شد. لازم به ذکر است مبلغ منفی محاسبه شده بابت هارد و آیپی مورد استفاده کاربر می باشد که هزینه آن به صورت ساعتی محاسبه می شود.
در صورتی که اعتبار کاربر بعد از 3 روز همچنان منفی باشد سرویس های کاربر از داخل پنل کاربری حذف و به سرویس بکاپ هایو منتقل می شود که پس از گذشت 7 روز (مجموعاً 10 روز از زمان صفر شدن حساب کاربر) به صورت کامل حذف خواهد شد.
سپس پس از افزایش اعتبار حساب، مبلغ منفی محاسبه شده در پنل از حساب کاربر کسر شده و مابقی در اعتبار وی در نظر گرفته خواهد شد.
به صورت کلی پس از صفر شدن حساب کاربر و خاموش شدن سرویس های وی، هزینه هارد و IP سرورهای کاربر در دوره 3 روزه نگه داری از آن از حساب وی کسر خواهد شد و شارژ پنل منفی خواهد شد که با افزایش وجه مبلغ منفی از شارژ انجام شده کسر شده و مابقی آن به شارژ پنل کاربر درج خواهد شد.
ترافیک مصرفی
ترافیک مصرفی سرویس های ارائه شده هایو به کاربران متناسب با استفاده آن ها از این سرویس ها محاسبه خواهد شد که در لوکیشن های مختلف متفاوت خواهد بود.
در لوکیشن های خارج از ایران میزان ترافیک مصرفی کاربران به صورت نامحدود بوده اما محدودیت پهنای باند رو هر سرویس وجود دارد. محدودیت پهنای باند در این سرویس ها با توجه به اشتراکی بودن پورت سرور اصلی، 50 مگابیت دانلود و 50 مگابیت آپلود برای هر سرور ابری است.
در سرورهای ایران نیر محدودیت ترافیک و پهنای باند دقیقا شبیه به سرورهای خاج از ایران است.
اما با توجه به میزان ترافیک مصرفی و نسبت مصرف دانلود به آپلود کاربران میزان ترافیک دانلودی محاسبه و از شارژ پنل کاربر کسر خواهد شد.
لازم به ذکر است محاسبه ترافیک در سرویس های هایو به صورت ساعتی بوده و در هر ساعت پس از بررسی نحوه مصرف سرویس کاربر، در صورتی که نسبت 1 به 10 (1 در دانلود و 10 در آپلود) در استفاده از سرویس رعایت نشود، میزان ترافیک دانلودی سرویس در آن ساعت محاسبه شده و از شارژ پنل وی کسر خواهد شد. این مبلغ برای هر گیگابایت دانلود سرور، 1000 تومان خواهد بود.
ضمناً با توجه به حساسیت دیتاسنتر در استفاده از ترافیک مصرفی و پهنای باند سرورها، میزان ترافیک آپلودی سرورها از سمت هایو رصد خواهد شد و در صورت مشخص شدن ایجاد ترافیک فیک/تقلبی با استفاده از برنامه های تولید ترافیک آپلود فیک/تقلبی، به کاربران اخطار داده خواهد شد. در صورتی که کاربر پس از 3 بار اخطار به آن توجهی نکند سرویس وی به صورت کامل غیرفعال خواهد شد.
لازم به ذکر است با توجه به اینکه ایجاد این نوع ترافیک به عنوان Abuse شناخته می شود؛ لذا محاسبه ترافیک و کسر شارژ از پنل کاربر در این نوع استفاده (ایجاد ترافیک فیک/تقلبی) به صورت کامل انجام خواهد شد و نسبت 1 به 10 در این حالت موضوعیت نخواهد داشت.
License نرمافزارهای کاربر
مسئولیت رعایت قوانین مرتبط با پروانههای (License) نرمافزارهایی که شما به کمک زیرساخت ویرا ابر آینده جهان (هایو) نصب و راهاندازی میکنید برعهدهی شماست و شرکت ویرا ابر آینده جهان (هایو) مسئولیتی نخواهد داشت.
استفاده از خدمات رایگان
اگر از خدمات رایگان ویرا ابر آینده جهان (هایو) استفاده میکنید، مشمول قرارداد سطح کیفیت خدمات (SLA) و جبران خسارت اختلال نمیشوید. ویرا ابر آینده جهان (هایو) در تغییر قابلیتها و ویژگیهای سطح رایگان خدمات خود در هر زمان، یا حذف آن بهطور کلی، مختار است و ارایهی رایگان این خدمات یا تداوم آنها هیچگاه تعهدی برای ویرا ابر آینده جهان (هایو) ایجاد نخواهد کرد.
مالیات بر ارزشافزوده
قیمت نهایی خدمات ویرا ابرآینده جهان (هایو) پس از احتساب مالیات بر ارزشافزوده مطابق قوانین مالیاتی کشور، در صورتحساب شما درج میشود و با تغییر درصد مالیات بر ارزشافزوده مطابق قانون، این تغییر در صورتحساب کاربران ویرا ابرآینده جهان (هایو) نیز لحاظ خواهد شد.
نحوه صدور فاکتور ها
در هنگام ثبت نام به وارد کردن اطلاعات خود دقت فرمایید چون فاکتورهایی که برای کاربر صادر می شود طبق اطلاعاتی است که کاربر در هنگام ثبت نام در پنل هایو ثبت کرده است.
ثبت نام در پنل هایو به صورت پیش فرض حقیقی می باشد و در حال حاضر زیرساخت حقوقی برای پنل هایو وجود ندارد.
در صورتی که کاربر حقوقی باشد و برای سرورهای خود نیاز به فاکتور رسمی داشته باشد بایستی با ثبت تیکت در بخش پشتیبانی و ارسال اطلاعات حقوقی شرکت درخواست خود را جهت دریافت فاکتور رسمی ثبت نماید.
لازم به ذکر است تمامی کاربرانی که تقاضای فاکتور رسمی دارند (حقیقی و حقوقی) می بایست حداکثر در 10روز ابتدای هرماه برای دریافت فاکتور ماه قبل درخواست خود را به این شرکت اعلام نمایند؛ زیرا با گذشت این مدت و بسته شدن حساب ها امکان صدور فاکتور برای ماه قبل وجود ندارد
حوادث غیرقابل اجتناب
هایو در زمان پیشآمدن موارد غیرقابل اجتناب مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اعتصاب، تحریم، قطعی اینترنت و ارتباطات داخلی و بینالمللی، مسئولیتی در قبال انجامنشدن تعهدات خود ندارد. مادامی که این شرایط به تشخیص هایو طولانی شود و ارائهی خدمات ما را متاثر و معلق کند، هیچگونه مسوولیت یا تعهدی متوجه هایو نخواهد بود. هر چند تلاش میکنیم آثار این موارد بر عرضهی خدمات به کاربران کاهش یابد.
محفوظبودن حق تغییر
هایو مختار است در هر زمان و بدون اطلاع کاربر، مواردی مانند مشخصات فنی، سطوح (پلنهای) محصولات و شرایط استفاده از خدمات خود را کلی یا جزیی تغییر دهد. آخرین نسخه این موارد روی سایت هایو بارگذاری خواهد شد و از همین صفحه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.