مدیریت حساب کاربری
در این مقاله قرار است در خصوص انواع حساب کاربری، ویرایش حساب کاربری، تنظیمات حساب کاربری و همچنین تبدیل حساب کاربری خود به حساب حقوقی و هرچیزی که برای مدیریت حساب کاربری در هایو به آن نیاز دارید به طور کامل صحبت کنیم.
پس اگر در خصوص هرکدام از موارد ذکر شده سوالی دارید با ما همراه باشید.
انواع حساب کاربری
تفاوت حسابهای کاربری در هایو در حال حاضر بر اساس نوع پرداخت شما متفاوت است.
که شامل انواع پیش پرداخت و پس پرداخت میشود.
به طور پیشفرض هر کاربری که وارد هایو میشود از نوع پیش پرداخت است با این حال شما میتوانید با ارسال تیکت و هماهنگی با همکاران ما اقدام به بستن قرارداد رسمی کنید.
با تبدیل شدن به کاربر پس پرداخت میتوانید پس از استفاده از سرویس و گذراندن زمان ذکر شده در قرار داد اقدام به پرداخت نمایید.
تنظیمات حساب کاربری
پس از ورود به پنل
میتوانید با کلیک بر روی نام کاربری خود در بالا سمت چپ صفحه وارد قسمت «تنظیمات کاربری» خود شده و در پنل مربوطه که شامل چهار بخش «اطلاعات»،«تنظیمات امنیتی»،«تبدیل به حقوقی»و«همکاری» در فروش میشوید.
اطلاعات
با کلیک بر روی این گزینه در صفحه باز شده میتوانید اطلاعات شخصی مربوط به خود را وارد کرده و اصلاح کنید سپس با کلیک بر روی دکمه ویرایش اطلاعات اضافه شده را ثبت نمایید.
تنظیمات امنیتی
در این بخش شما میتوانید رمز عبور جهت ورود به داخل پنل کاربری هایو خود را تغییر دهید و ارسال پیامک به خود را غیر فعال و یا فعال نمایید.
تبدیل به حقوقی
اگر شما هم از کاربران حقوقی ما هستید میتوانید با وارد کردن اطلاعات شرکت خود در بخش تبدیل به حقوقی حساب کاربری خود را با زدن دکمه ذخیره تغییرات به حساب حقوقی تبدیل کنید و یا با زدن دکمه ویرایش اطلاعات ویرایش داده شده خود را ذخیره نمایید.
در حالت حقوقی میتوانید با ارسال تیکت از بخش مالی هایو فاکتور دریافت نمایید.
همکاری در فروش
همکاری در فروش خود مطلب طولانی است که در مقاله ای دیگر به طور کامل به آن پرداختهایم.
با تمام این اوصاف اگر هنوز مطلبی هست که برای شما مبهم مانده،
میتوانید آن را با ارسال تیکت به بخش پشتیبانی شرکت هایو که به صورت شبانه روز درحال خدمات دهی به شما است بپرسید.